کفش صندل چیست؟

با شروع  فصل تابستان و گرمتر شدن هوا، استقبال از کفش صندل بیشتر می شود. علاقمندان به این نوع پاپوش، به دنبال صندل های راحت و زیبایی می گردند که علاوه بر داشتن ظاهری مناسب، در هنگام پیاده روی، پاها عرق نکرده و در آنها راحت باشند.کفش صندل از انواع پاپوش رو باز و سبکی است که با بسته شدن بندی در پشت مچ پا، پوشیده می‌شود. صندل‌ها به دلیل راحتی و خنکی که دارند، در مناطق گرم و تابستانی، طرفداران فراوانی در بین مردم دارند. کفش صندل زنانه و کفش صندل دخترانه  از انواع کفش صندل هاست که محبوبیت زیادی بین بانوان دارد و با گرمی هوا، خریداران فراوانی را به سمت خود می کشاند.  

 

 

کفش صندل زنانه و دخترانه

از علل مهم دردها در ناحیه ی پا، پوشیدن کفش نامناسب است. بیشتر خانم هایی که کفش های نامناسب می پوشند، مشکلاتی مانند دردهای شدید در ناحیه پاشنه ی پا، تغییر شکل ناخن های پا، و پینه بستن پا را تجربه می کنند. انتخاب کفش مناسب، بخصوص کفش صندل زنانه مناسب از مسائل مهمی است که خانم ها در هنگام خرید، باید به آن توجه زیادی داشته باشند.

انواع کفش صندل زنانه و دخترانه

صندل های زنانه انواعی دارند که عبارتند از:

کفش صندل تخت

صندل تخت، پاشنه نداشته و جلو باز است و راه رفتن با آن راحت است.

کفش صندل لژدار

این نوع صندل ها، پاشنه های لژدار داشته و جلو باز هستند و کفشان تخت است. راه رفتن با این نوع صندل نیز راحت است.

کفش صندل پاشنه دار

صندل های پاشنه دار، پاشنه ی بلند یا نیم پاشنه دارند که مدل های زیبا و متفاوتی داشته، اما راحتی صندل های دیگر را ندارد.

انتخاب کفش صندل مناسب

یک کفش صندل مناسب علاوه بر زیبایی، باید ویژگیهای دیگری نیز داشته باشد تا بتوان از آن در طول تابستان استفاده کرد و لذت برد. این ویژگیها عبارتند از:

  • جنس خوب و مناسبی داشته باشد:

یک کفش صندل مناسب، باید از جنس خوبی تهیه شده باشد تا علاوه براینکه از عرق کردن پا جلوگیری کند، راه رفتن با آن راحت و آسان باشد.

  • دارای زیره خوبی باشد:

کفش صندل مناسب است که زیره ی آن از نظر سفتی و نرمی در حد وسط بوده و زیاد سفت و نرم نباشد. زیرا سفتی و نرمی زیاد باعث آسیب رسیدن و درد در زیر کف پا می شود. جنس آن نیز باید کیفیت خوبی داشته باشد تا علاوه بر اینکه گرمای زمین را به کف پا منتقل نکند، از پا نیز مراقبت کند.

  • دارای پاشنه ی مناسبی باشد:

انتخاب کفشی با پاشنه ی مناسب، بسیار اهمیت دارد. زیرا که کفش صندل های بدون پاشنه، باعث کمردرد می شود و نمی توان مسافت زیادی را با آن پیاده روی کرد؛ و صندل هایی که پاشنه ی بلند دارند، باعث کمردرد، زانو درد، تاول، و سایر مشکلات برای پا می شوند؛ بنابراین، پاشنه ی بلند، گزینه ی مناسبی برای صندل های تابستانه که قصد پیاده روی با آنها دارید، نیست.

بهترین سایز پاشنه برای کفش صندل مناسب راه رفتن، 3 سانتی متر است.

  • بندهای به اندازه و مناسبی داشته باشد:

داشتن بندهای به اندازه و متناسب از ویژگی های مهم یک صندل خوب است. بندهای صندل باید به اندازه ای باشد که به راحتی با آن راه بروید و فشاری به پا نداشته باشد؛ از طرفی صندل های بدون بند که بیشتر شبیه دمپایی هستند، باعث خستگی و درد در پا شده و اصلا مناسب پیاده روی نیستند. در صورتی که صندل بند نداشته باشد، به مچ پا آسیب وارد می شود و امکان رگ به رگ شدن پا، پیچ خوردن و حتی شکستن مچ پا هم وجود دارد.

  • پوشش محافظتی خوبی برای پا داشته باشد:

ساختار صندل باید به گونه ای باشد که از پا در مقابل آسیب های احتمالی محافظت کند. صندل هایی که جلوی آنها بدون محافظ است، باعث وارد شدن آسیب به پا می شود. همچنین صندل هایی که در ترکیب آنها از پارچه ی کمی استفاده شده و یا اینکه خیلی باز هستند، مراقبت کمتری از پا خواهند داشت.

 

 

خرید کفش صندل زنانه

با جستجوی عبارت کفش صندل چیست و عباراتی نظیر آن در سایت های اینترنتی، اطلاعات جالبی در رابطه با صندل، انواع آن و نیز تاریخچه ی پیدایش آن، به دست می آوریم که ما را در خرید این نوع محصول راهنمایی می کند. سایت شهرک مارکت، یکی از فروشگاه های اینترنتی برای خرید انواع کفش صندل زنانه و کفش صندل دخترانه می باشد که می توانید با مراجعه به این صفحه، خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید.